Fischer Automotive Sp. z o.o Sp. k realizuje projekt Promocja marki na rynkach zagranicznych innowacyjnej firmy Fischer Automotive z sektora motoryzacyjnego.
Zadania realizowane w ramach projektu: udział w targach w charakterze wystawcy, udział w targach w charakterze odwiedzającego. Grupy docelowe: promocja marki producenta wyrobów motoryzacyjnych na rynkach zagranicznych.
Celem projektu jest promocja marki innowacyjnej firmy Fischer Automotive Sp. z o.o. Sp. k. na rynkach zagranicznych poprzez udział w międzynarodowych imprezach targowych z sektora motoryzacyjnego. Rezultatami projektu będzie wzrost wartości eksportu w sprzedaży ogółem i nowe podpisane kontrakty handlowe na rynkach zagranicznych.
Wartość projektu: 739 541,28 PLN
Wysokość wkładu Funduszy Europejskich: 365 770.64 PLN
Dokumentowanie działań informacyjnych i promocyjnych - dokumentacja fotograficzna z misji na targach oraz z targów.
Firma Fischer Automotive Sp. z o.o. Sp.k. jest beneficjentem projektu „Dotacja na kapitał obrotowy dla Polski Wschodniej, w ramach działania 1.5 Dotacje na kapitał obrotowy Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego”.
Celem projektu o wartości 307 497,36 zł jest wsparcie utrzymania działalności gospodarczej firmy a efektem bezpośrednim ma być zapewnienie płynności finansowej organizacji w związku z negatywnymi skutkami pandemii COVID-19 i niezaprzestanie prowadzenia działalności przedsiębiorstwa w okresie na jaki udzielona została dotacja tj. do 30.09.2020r.
Fischer Automotive Sp. z o.o Sp. k. realizuje projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich: Internacjonalizacja firmy Fischer Automotive Sp. z o.o. Sp. k. na rynkach zagranicznych w ramach promocji branży części samochodowych i lotniczych.
Rozwój działalności eksportowej firmy Fischer Automotive Sp. z o.o. Sp. k. poprzez udział w międzynarodowych imprezach targowych dla branży części samochodowych i lotniczych.
Fischer Automotive Sp. z o.o Sp. k. realizuje projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich: Internacjonalizacja firmy Fischer Automotive Sp. z o.o. Sp. k. na rynkach zagranicznych w ramach promocji branży części samochodowych i lotniczych.
Rozwój działalności eksportowej firmy Fischer Automotive Sp. z o.o. Sp. k. poprzez udział w międzynarodowych imprezach targowych dla branży części samochodowych i lotniczych.