Oferta pracy z dnia 2025.04.04

O firmie

Pracujemy z zaangażowaniem w dużej, międzynarodowej firmie. Działamy wspólnie i ciągle doskonalimy naszych pracowników a także wszystkie procesy i systemy. Naszym atutem jest to, że jesteśmy firmą młodą na rynku polskim i rozwijamy w dalszym ciągu strukturę organizacyjną, co oznacza możliwość awansu.


Naszym pracownikom oferujemy:

  • konkurencyjne wynagrodzenie (atrakcyjne wynagrodzenie, premie, prywatna opieka medyczna, fundusz socjalny, dofinansowanie dojazdów do pracy, karta multi-sport, nagrody jubileuszowe)
  • możliwości rozwoju zawodowego  (m.in. szkolenia techniczne, szkolenia językowe, dofinansowanie studiów)
  • przyjazną atmosferę w pracy, zgrany zespół, niska rotacja pracowników, wyjazdy i imprezy integracyjne, konkursy wewnętrzne i międzynarodowe
  • interesującą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie nastawionej na innowacyjne rozwiązania i nowoczesne technologie
  • możliwość udziału w ciekawych międzynarodowych projektach
  • możliwość pracy w firmie z branży motoryzacyjnej, działającej w oparciu o najwyższe standardy zarządzania produkcją i jakością
  • stabilne zatrudnienie
  • pracę w międzynarodowym środowisku w kulturze opartej o filozofię Kaizen

Twój zakres obowiązków

  • Gromadzenie, przetwarzanie i analiza danych na potrzeby raportowania zarządczego,
  • Dobór właściwych narzędzi, wskaźników dających dedykowaną wiedzę i informacje w oparciu o skuteczny system raportowania i analiz,
  • Analizowanie procesów zachodzących w Firmie pod kątem ich finansowej optymalizacji, proponowanie zmian w tym zakresie oraz nadzór merytoryczny nad ich wdrażaniem,
  • Wypracowywanie rozwiązań przyczyniających się do zapewnienia firmie stabilności finansowej oraz przewidywalności i elastyczności,
  • Współtworzenie z Zespołem Księgowym efektywnej księgowości zarządczej,
  • Współpraca z wszystkimi zespołami, działami i pionami w zakresie obejmującym prace kontrolingowe ,
  • Współtworzenie dokumentów dotyczących nowych/zmienianych procesów,
  • Nadzór nad procesem budżetowym w oparciu o dostarczane przez kontroling dane, schematy i narzędzia,
  • Projektowanie i tworzenie modeli danych, dashboardów,
  • Integracja danych z różnych źródeł i różnych systemów,
  • Prace w zakresie automatyzacji i przetwarzania danych w organizacji,
  • Ścisła współpraca z Zarządem Firmy nad celami strategicznymi, kierunkami i wizją rozwoju,
  • Wsparcie pracowników Firmy w zakresie analiz i interpretacji danych,
  • Przygotowywanie analiz biznesowych ad-hoc wspierających procesy decyzyjne w organizacji.

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe w obszarze finansów lub bankowości, lub ubezpieczeń, lub księgowości, lub innym pokrewnym,
  • Znajomość zasad rachunkowości,
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie MS Excel),
  • Znajomość programów do analizy i wizualizacji np. Power B,
  • Minimum trzy letnie doświadczenie zawodowe w obszarze controllingu, analizy finansowej lub biznesowej,
  • Umiejętność efektywnej organizacji pracy, w tym priorytetyzowania zadań,
  • Proaktywne podejście, nastawienie na rozwiązania i dbałość o szczegóły,
  • Umiejętność pracy w zespole, nastawienie na efektywną komunikacji.

Oferujemy

  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się od 25 lat firmie, osiągającej sukcesy na rynkach całego świata,
  • Wszechstronne możliwości podnoszenia kwalifikacji i rozwoju,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz stabilną formę zatrudnienia,
  • Nowoczesne narzędzia pracy,
  • Systematyczne szkolenia,
  • Współuczestnictwo w życiu firmy, która ma ambicję prowadzenia biznesu ukierunkowanego na ludzi,
  • Szeroki zakres wsparcia socjalnego dla Ciebie i Twojej Rodziny
  • Bogaty pakiet benefitów (ubezpieczenie grupowe, karty Multisport, pakiet medyczny, wczasy pod gruszą i wiele innych).

Kontakt

Swoje CV prześlij na adres praca@fa1.pl w temacie wiadomości wpisując nazwę stanowiska.


Prosimy o zawarcie w CV zgody o następującej treści:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Fischer Automotive Sp. z o. o. Sp. k. z siedzibą w: Mroczków 4A, 26-120 Bliżyn na potrzeby przeprowadzenia procesu rekrutacji na wyżej wymienione stanowisko.


Klauzula RODO

Informujemy, że administratorem danych jest Fischer Automotive Sp. z o. o. Sp. k. Mroczków 4a, 26-120 Bliżyn, tel. 41 254- 12- 66, mail: info@fa1.pl (dalej jako "administrator"). Podanie danych osobowych w CV jest dobrowolne, lecz konieczne do wzięcia udziału w procesie rekrutacyjnym. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. a i b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 27 kwietnia 2016 r. (RODO). Przysługuje Pani/ Panu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi na przetwarzanie danych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Dane osobowe będą przetwarzane do momentu zakończenia prowadzenia rekrutacji.