Oferta pracy: Product Development Manager

Oferta pracy z dnia 2024.09.27

O firmie

Pracujemy z zaangażowaniem w dużej, międzynarodowej firmie. Działamy wspólnie i ciągle doskonalimy naszych pracowników a także wszystkie procesy i systemy. Naszym atutem jest to, że jesteśmy firmą młodą na rynku polskim i rozwijamy w dalszym ciągu strukturę organizacyjną, co oznacza możliwość awansu.


Naszym pracownikom oferujemy:

  • konkurencyjne wynagrodzenie (atrakcyjne wynagrodzenie, premie, prywatna opieka medyczna, fundusz socjalny, dofinansowanie dojazdów do pracy, karta multi-sport, nagrody jubileuszowe)
  • możliwości rozwoju zawodowego  (m.in. szkolenia techniczne, szkolenia językowe, dofinansowanie studiów)
  • przyjazną atmosferę w pracy, zgrany zespół, niska rotacja pracowników, wyjazdy i imprezy integracyjne, konkursy wewnętrzne i międzynarodowe
  • interesującą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie nastawionej na innowacyjne rozwiązania i nowoczesne technologie
  • możliwość udziału w ciekawych międzynarodowych projektach
  • możliwość pracy w firmie z branży motoryzacyjnej, działającej w oparciu o najwyższe standardy zarządzania produkcją i jakością
  • stabilne zatrudnienie
  • pracę w międzynarodowym środowisku w kulturze opartej o filozofię Kaizen

Wymagania:

  • wykształcenie: mile widziane wyższe techniczne,
  • minimum 2 letnie doświadczenia w roli Business Development Managera w sektorze motoryzacyjnym lub pokrewnym,
  • znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie umożliwiającą swobodną komunikację,
  • zdolność do samodzielnego identyfikowania i wdrażania nowych produktów w firmie,
  • inicjowanie kierunków rozwojowych na podstawie analiz rynkowych i potencjału firmy,
  • umiejętność analizy finansowej potencjalnego biznesu,
  • dobra organizacja pracy, skrupulatność,
  • umiejętność podejmowania decyzji,
  • wyjątkowe umiejętności komunikacyjne,
  • budowanie zespołu oraz doświadczenie w rozwoju,
  • doskonałe zorganizowanie
  • samodzielnie zarządzanie swoim czasem pracy,
  • proaktywne podejście do realizacji celów oraz doskonałe umiejętności organizacyjne.

Zakres odpowiedzialności:

  • poszukiwanie nowych kierunków rozwoju firmy wraz z przygotowaniem analiz finansowych pomysłów,
  • inicjowanie kierunków rozwojowych na podstawie analiz rynkowych i potencjału firmy,
  • śledzenie trendów oraz proponowanie i wdrażanie nowych produktów,
  • koordynacja zleconych badań w zakresie przygotowania, testowania czy walidacji nowych wdrożeń,
  • kontakt z nowymi potencjalnymi dostawcami w temacie nowych wdrożeń i rozwojem biznesu,
  • podejmowanie i utrzymywanie kontaktów z zewnętrznymi jednostkami badawczo rozwojowymi,
  • koordynacja wdrożenia nowych elementów do oferty FA1.

Benefity

  • Karta Multi-sport;
  • Dofinansowanie szkoleń i kursów
  • Dofinansowanie wypoczynku
  • Dofinansowanie dojazdów do pracy
  • Nagrody jubileuszowe
  • Prywatna opieka medyczna

Kontakt

Swoje CV prześlij na adres praca@fa1.pl w temacie wiadomości wpisując nazwę stanowiska.