Oferta pracy: Specjalista ds. księgowości
Oferta pracy z dnia 2023.04.25
O firmie
Pracujemy z zaangażowaniem w dużej, międzynarodowej firmie. Działamy wspólnie i ciągle doskonalimy naszych pracowników a także wszystkie procesy i systemy. Naszym atutem jest to, że jesteśmy firmą młodą na rynku polskim i rozwijamy w dalszym ciągu strukturę organizacyjną, co oznacza możliwość awansu.
Naszym pracownikom oferujemy:
- konkurencyjne wynagrodzenie (atrakcyjne wynagrodzenie, premie, prywatna opieka medyczna, fundusz socjalny, dofinansowanie dojazdów do pracy, karta multi-sport, nagrody jubileuszowe)
- możliwości rozwoju zawodowego (m.in. szkolenia techniczne, szkolenia językowe, dofinansowanie studiów)
- przyjazną atmosferę w pracy, zgrany zespół, niska rotacja pracowników, wyjazdy i imprezy integracyjne, konkursy wewnętrzne i międzynarodowe
- interesującą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie nastawionej na innowacyjne rozwiązania i nowoczesne technologie
- możliwość udziału w ciekawych międzynarodowych projektach
- możliwość pracy w firmie z branży motoryzacyjnej, działającej w oparciu o najwyższe standardy zarządzania produkcją i jakością
- stabilne zatrudnienie
- pracę w międzynarodowym środowisku w kulturze opartej o filozofię Kaizen
Jeżeli dołączysz do naszego zespołu do Twoich obowiązków będzie należało:
- Weryfikacja i księgowanie dokumentów krajowych i zagranicznych w firmie produkcyjnej;
- Bieżąca i okresowa weryfikacja i uzgodnienia sald kont księgowych;
- Sporządzanie deklaracji VAT, VAT-UE,CIT, INTRASTAT oraz sprawozdawczości do GUS;
- Czynny udział w zamknięciu miesiąca oraz roku;
- Czynne uczestnictwo w przygotowywaniu dokumentów do sprawozdań finansowych, statystycznych i innych raportów na potrzeby zarządu oraz banków;
- Współpraca z innymi członkami zespołu księgowego oraz Spółki.
Wymagania Obligatoryjne:
- Praktyczna znajomość przepisów ustawy o rachunkowości i prawa podatkowego;
- Wykształcenie wyższe, ekonomiczne;
- 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu pełnej księgowości w firmie produkcyjno-handlowej;
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office zwłaszcza Excel;
- Znajomość programu Comarch ERP Optima;
- Umiejętności analityczne oraz umiejętności identyfikowania problemów i poszukiwanie rozwiązań;
- Proaktywna postawa i umiejętności pracy w zespole;
- Dobra organizacja pracy również pod presją czasu;
- Zaangażowanie w powierzone obowiązki, dokładność, samodzielność oraz skrupulatność.
Mile widziane:
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego;
- Wiedza w zakresie spraw kadrowych i prawa pracy;
- Doświadczenie w pracach budżetowych;
- Znajomość tematyki analiz finansowych;
- Doświadczenie w rozliczaniu projektów dofinansowania;
- Doświadczenia na innych polach potwierdzone szkoleniami, certyfikatami.
Oferujemy
- Zatrudnienie w Firmie o ponad 20 letniej historii i pozycji jednego z europejskich liderów w swoim segmencie;
- Znakomitą atmosferę pracy w młodym dynamicznym zespole;
- Stabilność zatrudnienia (umowa o pracę);
- Prywatną opiekę medyczną;
- Kartę MultiSport, współfinansowaną przez pracodawcę;
- Atrakcyjne wynagrodzenie;
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji;
- Paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci;
- Szkolenia branżowe;
- Dofinansowanie do urlopu;
- Pakiet Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
Kogo szukamy:
- Osoby optymistycznie patrzącej na świat;
- Dobrze zorganizowanej i potrafiącej priorytetyzować zadania;
- Dobrze odnajdującej się w pracy zespołowej;
- Samodzielnej w działaniu;
- Chcącej się rozwijać, także w nowych obszarach kompetencji;
- Mającej zdolności analityczne;
- Potrafiącej pracować pod presją czasu;
- Ambitnej w stawianiu sobie celów i dążeniu do ich realizacji;
- Komunikatywnej i otwartej na współpracę z innymi działami;
- Nie pragnącej pracować w ramach korporacyjnych schematów.
Kontakt
Swoje CV prześlij na adres praca@fa1.pl w temacie wiadomości wpisując nazwę stanowiska.